canım kızım

merve 05/10/2009 da dünyaya geldi



güzel kızım 27 aylık





Lilypie First Birthday tickers









28 Ocak 2010 Perşembe

Çok uzun zamandır yazamadım çünkü işe başlama vakti gittikçe yaklaşıyor ve ben kendime bile ne söyleyeceğimi bilemiyorum çoğu zaman.tüm vaktimi seninle dolu dolu geçirmeye çalışıyorum ve öylede oluyor zaten.senin biz konuştukça çıkarttığın sesler ve sevinç çığlıkları artık bağırmaya dönmek üzere.o kadar kuvvetli ve uzun uzun ve tekrar tekrar bağıryorsun ki çoğu zaman Sesin kısılacağı korkusuyla seninle oynamayı ve konuşmayı kesiyoruz.

bu arada yan dönmelerimiz başladı henüz tam bir dönüş gerçekleştiremedin yana dönüp dönüp geri yıkılıyorsun şimdilik ama ona bir dönebilirsin diye artık yerdeyiz seninle ........

Senin için hazırladığım bu yeri çok sevmiş olmalısın ki dışardan gelipde seni oraya onu bırakışımda kendi kendine gülüp Çığlıklar atıyorsun.belkide evimize geldiğimizi anlayıp mutlu oluyorsundur.
geçen akşam Serpil teyzenler bizi ziyarete geldiler.sen onlar gelmeden uyumuştun.gitmelerine yakın acıkıp kalktın karnını doyurduktan sonra seni yatağına koysam uyuyacağını biliyordum aslında ama seni görsünler diye onların yanına getirdim.nisanur ve kardeşi neva çok tatlılar neva senden 44 gün küçük, abla sayılırsın yani:)) sen çok uykuluydun ama yinede birlikte fotoğraflarınız olsun istedik ...

ve tabi babalarınzlada .......




Onlar gidincebeşiğine koydum seni ve sende hemen uykuya daldın.maaşaallahın var çok uslu bir bebeksin bizi hiç üzmüyorsun yatırdım beşiğine.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder