canım kızım

merve 05/10/2009 da dünyaya geldi



güzel kızım 27 aylık





Lilypie First Birthday tickers









11 Ocak 2010 Pazartesi

günler geçiyor

günler geçiyor ve işe başlama vaktim 8 şubat hızla yaklaşıyor.seninle tüm günü evde geçirmek çok güzel aslında okuluda çok özledim ama senden ayrılma fikrine hala alışamadım.ayrılık vakti yaklaştığından günlerimiz sana süt stoklama çalışmaları ile geçiyor ve umarım depoladığım ve depolayacağım sütler senin için yeterli olur.


bu arada en büyük sıkıntım senin biberon kabul etmemendi ama çok şükür birkaç denemeden sonra onuda aştık.beni emziğe alışma dönemindeki kadar uğraştırmadın.şimdilik günde bir kez biberondan içiyorsun sütünü ve şimdilik bir sorun yok.


çocuk doktorumuz alıştığı düzen değişeceği için ilk günler huysuzluk yapabilir dedi inşaallah yapmazsın çünkü ilk günlerin ne kadar zor geçeceğini tahmin edebiliyorum birde sen mutsuz olursan iyice dayanılmaz olur.


sabahtan 4 saat ayrı kalacağız 12 de geleceğim öğleden sonra 3 saat daha ayrı kalacağız ama 3 buçukta geleceğim sen bu sırada ayla teyzenle birlikte beni uslu uslu bekleyeceksin inşaallah.canım kızım benim öyle güzelsinki.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder