canım kızım

merve 05/10/2009 da dünyaya geldi



güzel kızım 27 aylık





Lilypie First Birthday tickers









26 Nisan 2010 Pazartesi

23 nisan

canım kızım 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı geçti.biz ilçedeki tüm okullardaki öğrencilerle uzuuunca bir törenle kutladık.henüz farkında olmasada bu kızımın ilk bayramı derken hamilelik günlüğümü açtım ve geçen yıl 23 nisanda sana yazdığım yazıyı okudum.
canım kızım bugün 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı, senin ilk bayramın diye başlamışım.artık öğrendim ki, zaman çok hızlı geçiyor sen hızla büyüyorsun ve biliyorum ki kısacık bir zaman sonra 23 nisanlarda babanla evde kalmak yerine babanın elinden tutup bayram törenini izlemeye geleceksin.
bebeğim benim büyüdükçe de daha bir tatlı oluyorsun her halin her günün her anın bir öncekinden daha güzel sanki......
geçen yılki yazıyı sağlıkla gel bebeğim,seni çok seviyorum diye bitirmişim.
sağlıkla büyü bebeğim seni çoooooooooooooooooook seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder